onsdag 21 november 2012



Idag har det varit ett underbart vackert väder med SOL och plusgrader, så då var det extra skönt att promenera med Tindra. Annars har jag tagit det lugnt och försökt att kurera min förkylning som inte vill släppa, är inne på fjärde veckan nu. Det kanske är dags att ringa doktorn!
Fick en fin amaryllis av min granne och eftersom både min mamma och farmor tyckte om amaryllis så var det självklart att den skulle stå bredvid deras kort. Så då var den första julblomman på plats och nu börjar man bli sugen på att plocka fram julen, men jag håller mig till första advent. Ha det så gott,Kram Maggan

1 kommentar:

  1. Åh, så fint de passade ihop med krukan och ramarna tillsammans!!Dessutom en väldigt snäll granne...!
    Är det fjärde veckan är det nog dags för lite pc kanske!!
    Önskar dig en härlig helg, trots förkylning, kram Kate

    SvaraRadera