tisdag 8 januari 2013

Vårkänslor!

Idag fick man riktigt mycket vårkänslor! Här var det en strålande SOL och det droppade från taken och snön smälte på marken. Det var så härligt att gå ut och gå. Men man vet ju att det är alldeles för tidigt för våren att komma, men snart så :)
Har varit ledig idag och spenderat lite tid vid datorn, jag har tittat efter en hundvalp. Jag är så sugen på att skaffa en till hund och vill så gärna ha en valp som jag kan forma från början. Tindra var fyra år när hon kom till oss och det är svårt när man inte riktigt vet vad dom har varit med om tidigare, hon har haft väldigt svårt för män men det har blivit bättre. Och så fick jag lite nya smycke delar som jag hade beställt, så nu ska jag sätta igång med nya halsband och armband. Ha det gott, kram maggan

1 kommentar:

  1. Men åh, så kul med en ny hundvalp, men jobbigt...!
    Ser fram emot att se lite nya smycken!
    Kram Kate
    PS. Du får ta bilderna jag lägger ut på dina smycken om du vill...

    SvaraRadera